Wybierz produkt, który Cię interesuje. W jego podstronie kliknij „Skonfiguruj swój model” – i szalej do woli! Możesz wybrać układ mebla, kolor, tkaninę, rodzaj wykończenia, a nawet pasujące do niego dodatki. Na koniec system przeniesie Cię z powrotem na stronę produktu, gdzie zobaczysz podsumowanie Twojej konfiguracji. Teraz możesz dodać go do koszyka i – cieszyć się dobrym wyborem.
To te. Decyzja zapadła.
Nic dziwnego, że od momentu zakupu nie możesz się już doczekać, aż nowe meble zagoszczą w Twoim domu. Doskonale to rozumiemy. Najchętniej dostarczylibyśmy je od razu – jednak na dobre rzeczy potrzeba odrobinę więcej czasu.
Realizacja każdego zamówienia trwa ok. 3-5 tygodni. W przypadku mebli personalizowanych może wydłużyć się do maksymalnie 6 tygodni.
Skąd te różnice?
Każdy mebel tworzymy w Ramaro od podstaw na Twoje indywidualne zamówienie. Może się zdarzyć, że już sam materiał, który wybrałeś, jest unikatowy – i będziemy sprowadzać go do naszego warsztatu specjalnie dla Ciebie.
Jakość wymaga czasu – a że jesteśmy perfekcjonistami w każdym calu, już po pierwszych godzinach relaksu poczujesz, że warto było czekać.
Cena za dostawę różni się w zależności od typu produktu. Przy każdym z produktów na naszym sklepie, znajdziesz informację o kosztach dostawy.
Opłata za dostawę naliczana jest jednorazowo, niezależnie od ilości produktów w koszyku.
Dbamy o nasze meble na każdym etapie ich podróży – od montażu w warsztacie, aż po dostarczenie ich wprost do Twojego salonu. Ten krok realizujemy naszym firmowym transportem, a nasi dostawcy nie tylko przywiozą zamówione meble, ale również ustawią i rozpakują je w wybranym przez Ciebie miejscu.
Przesyłkę nadajemy tuż po ukończeniu ostatnich szlifów produkcji – informacje na temat przewidywanego czasu dostawy można znaleźć na stronie danego produktu. Na podany w trakcie zakupów adres mailowy wyślemy do Ciebie wiadomość z planowanym terminem dostawy i linkiem do śledzenia paczki.
Po to, by na ostatnim etapie tej drogi meble trafiły bezpiecznie w najlepsze ręce – Twoje.
Jak działa system cashback?
A gdyby tak pieniądze pojawiały się w Twoim portfelu… same?
Niektóre produkty w sklepie internetowym Ramaro o wartości powyżej 3000 zł (system cashback dotyczy również zamówień tańszych produktów o łącznej wartości 3000 zł) są dodatkowo wartościowane systemem cashback, oznaczonym w panelu produktu zieloną etykietką „5% cashback”. Jeśli zdecydujesz się na dany mebel – zobaczysz tę wartość w Twoim wirtualnym portfelu po zakończeniu transakcji. To wysokość Twojego rabatu na kolejne zakupy!
Jak to wygląda w praktyce?
Dana sofa w wersji podstawowej kosztuje 5,800 zł. To znaczy, że po jej zakupie, na Twoim koncie pojawi się rabat w wysokości 290 zł – do wykorzystania na Twoje następne zakupy w witrynie Ramaro.pl.
Proste, prawda?
Uwaga: Środki z systemu cashback naliczane są po 2 tygodniach od momentu dostarczenia zamówienia – wtedy też pojawią się w wirtualnym portfelu w panelu użytkownika. Środki z systemu cashback można wykorzystać jedynie na zamówienia o łącznej wartości ponad 3000 zł.
- Jeśli jesteś klientem, który już dokonał zakupów na Ramaro.pl…
Poleć nas swoim znajomym – i podziel się swoim unikatowym, niebieskim kodem polecającym, by odbierać zniżki na kolejne zakupy w sklepie internetowym Ramaro.pl.
Wystarczy, że podczas zakupów wpiszą go w odpowiednim polu w koszyku – a po zakończeniu transakcji, odpowiedniej wysokości środki pojawią się w Twoim systemie cashback.
Ile możesz zarobić?
Za polecenie zakupów do kwoty 10,000 zł przyznajemy Ci 5% wartości produktów. Natomiast powyżej 10,000 zł – jest to aż 10%.
Jak to wygląda w praktyce?
Jeśli Twoi znajomi przy zakupach fotela (którego wartość to 2,200 zł) wykorzystają otrzymany od Ciebie kod polecający – na Twoim koncie w systemie cashback pojawi się 5% od tej kwoty – czyli 110 zł. Natomiast jeśli zdecydują się przykładowo na narożnik (o wartości 10,200 zł), wróci do Ciebie 10% od tej kwoty – czyli 1020 zł.
Uwaga: Swój indywidualny kod polecający znajdziesz prawym górnym rogu tego panelu. Zostanie wygenerowany po dokonaniu pierwszych zakupów w sklepie internetowym Ramaro.pl lub na życzenie (po uprzednim kontakcie telefonicznym).
Środki z systemu polecającego naliczane są po 2 tygodniach od momentu dostarczenia zamówienia – wtedy też pojawią się w systemie cashback w panelu użytkownika. Kody zniżkowe nie sumują się.
- Jeśli jesteś influencerem i skontaktowałeś się z nami w sprawie współpracy…
Jeśli Twoi obserwujący przy zakupach fotela (którego wartość to 2,200 zł) wykorzystają otrzymany od Ciebie kod polecający – na Twoim koncie w panelu klienta pojawi się 5% od tej kwoty – czyli 110 zł. Natomiast jeśli zdecydują się przykładowo na narożnik z funkcją spania (o wartości 10,200 zł), wróci do Ciebie 10% od tej kwoty – czyli 1040 zł.
Uzbieraną przez Ciebie kwotę wypłacimy na Twoje konto bankowe.
Uwaga: Swój indywidualny kod polecający znajdziesz prawym górnym rogu tego panelu. Zostanie wygenerowany po dokonaniu pierwszych zakupów w sklepie internetowym Ramaro.pl lub na życzenie (po uprzednim kontakcie telefonicznym).
Środki z systemu polecającego naliczane są po 2 tygodniach od momentu dostarczenia zamówienia – wtedy też pojawią się w wirtualnym portfelu w panelu użytkownika. Kody zniżkowe nie sumują się.
Jeśli mimo wszystko okaże się, że nie pasujecie do siebie tak, jak zakładałeś – i chcesz oddać kupiony mebel – możesz zrobić to w ciągu 14 dni od otrzymania zakupu.
W panelu Twojego konta (w zakładce „zamówienia”) na samym dole strony znajdziesz przycisk „Zareklamuj produkt”. Po kliknięciu przeniesiesz się do elektronicznego formularza z miejscem na uzasadnienie reklamacji i załączniki (np. zdjęcia produktów). Wystarczy, że go wypełnisz i zatwierdzisz przyciskiem „wyślij” – a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to jest możliwe i ustalimy dalsze kroki porozumienia.
Uwaga! Pamiętaj, by przy dostawie sprawdzić, czy przesyłka jest nieuszkodzona. Transport naszych mebli powierzamy wyłącznie specjalistom w tej dziedzinie, ale zawsze warto dmuchać na zimne. W przypadku wątpliwości najlepiej spisać formularz reklamacyjny z dostawcą.
Moje zamówieniaPouczenie o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość, poza lokalem przedsiębiorstwa (nie przysługuje w przypadku zakupu w sklepach stacjonarnych Ramaro):
Zawierając umowę zakupu w sklepie internetowym Ramaro, masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Aby z niego skorzystać, należy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w formie jednoznacznego oświadczenia za pomocą pisma wysłanego (pocztą elektroniczną lub drogą listową) na adres:
RAMARO Radosław Jóźwiak spółka komandytowa
ul. Półwiejska 38
62-025 Kostrzyn
NIP 777-21-15-876
kontakt@ramaro.pl
Zachęcamy do skorzystania ze wzoru formularza odstąpienia od umowy (choć to nie jest konieczne).
Uwaga! W przypadku, kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone (zgodnie z zgodnie z art. 38 pkt 3 Ustawy o Prawach Konsumenta).
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym osobiście wszedłeś w posiadanie nabytych produktów (lub zrobiła to osoba trzecia wskazana przez Ciebie, inna niż przewoźnik). Aby go zachować – wystarczy wysłać wyżej wymienione oświadczenie przed upływem tego terminu.
Skutki odstąpienia od umowy:
Zwrot wszystkich otrzymanych płatności, w tym koszty dostawy (za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy oferowany przez Ramaro): nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji wykorzystania prawa odstąpienia od umowy lub do czasu otrzymania zwrotu/ dowodu zwrotu towarów – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi pierwsze.
Zwracany towar prosimy odesłać lub przekazać nam osobiście nie później, niż 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od niniejszej umowy. Tylko respektowanie tej granicy czasowej gwarantuje zachowanie terminowości umowy. Bezpośrednie koszty zwrotu towarów pokrywa kupujący.
Uwaga! Wskazujemy, że za zmniejszenie wartości zakupu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, odpowiada kupujący.
Przekazane dane osobowe będą przetwarzane przez Ramaro wyłącznie w celach związanych z wykonaniem odstąpienia od umowy oraz spełnieniem związanych z nim żądań, na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Kupującemu przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych, sprostowania ich, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji w dokumencie „Informacje od administratora danych osobowych”.
Czasem urządzanie tych najważniejszych, najbliższych sercu miejsc, nie może czekać do dnia wypłaty. Na szczęście nie musisz finansować zakupów od razu. Skorzystaj z rat Credit Agricole i ciesz się wygodą ze spokojną głową.
Szczegóły finansowania na stronie internetowej banku Credit Agricole.PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE RAMARO S.C. ROBERT I RADOSŁAW JÓŹWIAK oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności prawnych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.
Raty CA - Szczegóły
Czasem urządzanie tych najważniejszych, najbliższych sercu miejsc, nie może czekać do dnia wypłaty. Na szczęście nie musisz finansować zakupów od razu. Skorzystaj z rat PayU i ciesz się wygodą ze spokojną głową.
Jak kupić na raty z PayU?
- Wybierz mebel, który Cię interesuje. Cenę i wysokość raty PayU zobaczysz w karcie produktu.
- Wrzuć produkt do koszyka.
- Przy kasie wybierz „płatność PayU”, a z dostępnych form „Raty PayU”.
- Wypełnij wniosek.
- Poczekaj na weryfikację wniosku przez pożyczkodawcę.
- Odbierz maila – i potwierdź umowę.
- Spłacaj raty zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Szczegóły płatności ratalnej PayU razem z przykładem znajdziesz klikając poniższy przycisk:
PayU – Raty Dla Ciebie
A krótkie video instruktażowe tu:
Zobacz, jak działają PayU | RatyMasz pytanie, na które odpowiedzi nie znalazłeś wśród wyżej wymienionych?
Napisz do nas lub zadzwoń – na pewno znajdziemy dobre rozwiązanie Twojej sytuacji:
Biuro obsługi klienta
Poniedziałek – piątek: 7:00 – 17:00,
Sobota: 10:00 – 14:00,
Zadzwoń: +48 787 091 182
Napisz: sklep@ramaro.pl