Wybierz produkt, który Cię interesuje. W jego podstronie kliknij „Skonfiguruj swój model” – i szalej do woli! Możesz wybrać układ mebla, kolor, tkaninę, rodzaj wykończenia, a nawet pasujące do niego dodatki. Na koniec system przeniesie Cię z powrotem na stronę produktu, gdzie zobaczysz podsumowanie Twojej konfiguracji. Teraz możesz dodać go do koszyka i – cieszyć się dobrym wyborem.

To te. Decyzja zapadła.

Nic dziwnego, że od momentu zakupu nie możesz się już doczekać, aż nowe meble zagoszczą w Twoim domu. Doskonale to rozumiemy. Najchętniej dostarczylibyśmy je od razu – jednak na dobre rzeczy potrzeba odrobinę więcej czasu.

Realizacja każdego zamówienia trwa ok. 3-5 tygodni. W przypadku mebli personalizowanych może wydłużyć się do maksymalnie 6 tygodni.

Skąd te różnice?

Każdy mebel tworzymy w Ramaro od podstaw na Twoje indywidualne zamówienie. Może się zdarzyć, że już sam materiał, który wybrałeś, jest unikatowy – i będziemy sprowadzać go do naszego warsztatu specjalnie dla Ciebie.

Jakość wymaga czasu – a że jesteśmy perfekcjonistami w każdym calu, już po pierwszych godzinach relaksu poczujesz, że warto było czekać.

Cena za dostawę różni się w zależności od typu produktu. Przy każdym z produktów na naszym sklepie, znajdziesz informację o kosztach dostawy.

Opłata za dostawę naliczana jest jednorazowo, niezależnie od ilości produktów w koszyku.

Dbamy o nasze meble na każdym etapie ich podróży – od montażu w warsztacie, aż po dostarczenie ich wprost do Twojego salonu. Ten krok realizujemy naszym firmowym transportem, a nasi dostawcy nie tylko przywiozą zamówione meble, ale również ustawią i rozpakują je w wybranym przez Ciebie miejscu.

Przesyłkę nadajemy tuż po ukończeniu ostatnich szlifów produkcji – informacje na temat przewidywanego czasu dostawy można znaleźć na stronie danego produktu. Na podany w trakcie zakupów adres mailowy wyślemy do Ciebie wiadomość z planowanym terminem dostawy i linkiem do śledzenia paczki.

Po to, by na ostatnim etapie tej drogi meble trafiły bezpiecznie w najlepsze ręce – Twoje.

Jeśli mimo wszystko okaże się, że nie pasujecie do siebie tak, jak zakładałeś – i chcesz oddać kupiony mebel – możesz zrobić to w ciągu 14 dni od otrzymania zakupu.

W panelu Twojego konta (w zakładce „zamówienia”) na samym dole strony znajdziesz przycisk „Zareklamuj produkt”. Po kliknięciu przeniesiesz się do elektronicznego formularza z miejscem na uzasadnienie reklamacji i załączniki (np. zdjęcia produktów). Wystarczy, że go wypełnisz i zatwierdzisz przyciskiem „wyślij” – a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to jest możliwe i ustalimy dalsze kroki porozumienia.

Uwaga! Pamiętaj, by przy dostawie sprawdzić, czy przesyłka jest nieuszkodzona. Transport naszych mebli powierzamy wyłącznie specjalistom w tej dziedzinie, ale zawsze warto dmuchać na zimne. W przypadku wątpliwości najlepiej spisać formularz reklamacyjny z dostawcą.

Moje zamówienia

Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość, poza lokalem przedsiębiorstwa (nie przysługuje w przypadku zakupu w sklepach stacjonarnych Ramaro):

Zawierając umowę zakupu w sklepie internetowym Ramaro, masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Aby z niego skorzystać, należy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w formie jednoznacznego oświadczenia za pomocą pisma wysłanego (pocztą elektroniczną lub drogą listową) na adres:

RAMARO Radosław Jóźwiak spółka komandytowa
ul. Półwiejska 38
62-025 Kostrzyn
NIP 777-21-15-876
kontakt@ramaro.pl

Zachęcamy do skorzystania ze wzoru formularza odstąpienia od umowy (choć to nie jest konieczne).
Uwaga! W przypadku, kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone (zgodnie z zgodnie z art. 38 pkt 3 Ustawy o Prawach Konsumenta).
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym osobiście wszedłeś w posiadanie nabytych produktów (lub zrobiła to osoba trzecia wskazana przez Ciebie, inna niż przewoźnik). Aby go zachować – wystarczy wysłać wyżej wymienione oświadczenie przed upływem tego terminu.

Skutki odstąpienia od umowy:
Zwrot wszystkich otrzymanych płatności, w tym koszty dostawy (za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy oferowany przez Ramaro): nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji wykorzystania prawa odstąpienia od umowy lub do czasu otrzymania zwrotu/ dowodu zwrotu towarów – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi pierwsze.

Zwracany towar prosimy odesłać lub przekazać nam osobiście nie później, niż 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od niniejszej umowy. Tylko respektowanie tej granicy czasowej gwarantuje zachowanie terminowości umowy. Bezpośrednie koszty zwrotu towarów pokrywa kupujący.

Uwaga! Wskazujemy, że za zmniejszenie wartości zakupu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, odpowiada kupujący.
Przekazane dane osobowe będą przetwarzane przez Ramaro wyłącznie w celach związanych z wykonaniem odstąpienia od umowy oraz spełnieniem związanych z nim żądań, na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Kupującemu przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych, sprostowania ich, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji w dokumencie „Informacje od administratora danych osobowych”.

Pobierz formularz

Czasem urządzanie tych najważniejszych, najbliższych sercu miejsc, nie może czekać do dnia wypłaty. Na szczęście nie musisz finansować zakupów od razu. Skorzystaj z rat Credit Agricole i ciesz się wygodą ze spokojną głową.

 

 

 

Szczegóły finansowania na stronie internetowej banku Credit Agricole.PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE RAMARO S.C. ROBERT I RADOSŁAW JÓŹWIAK oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności prawnych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.

Raty CA - Szczegóły

 

Czasem urządzanie tych najważniejszych, najbliższych sercu miejsc, nie może czekać do dnia wypłaty. Na szczęście nie musisz finansować zakupów od razu. Skorzystaj z rat PayU i ciesz się wygodą ze spokojną głową.

Jak kupić na raty z PayU?

  1. Wybierz mebel, który Cię interesuje. Cenę i wysokość raty PayU zobaczysz w karcie produktu.
  2. Wrzuć produkt do koszyka.
  3. Przy kasie wybierz „płatność PayU”, a z dostępnych form „Raty PayU”.
  4. Wypełnij wniosek.
  5. Poczekaj na weryfikację wniosku przez pożyczkodawcę.
  6. Odbierz maila – i potwierdź umowę.
  7. Spłacaj raty zgodnie z ustalonym harmonogramem.

Szczegóły płatności ratalnej PayU razem z przykładem znajdziesz klikając poniższy przycisk:

PayU – Raty Dla Ciebie

 

A krótkie video instruktażowe tu:

Zobacz, jak działają PayU | Raty

REGULAMIN PROMOCJI

-10% na sofy, narożniki, fotele i łóżka oraz -5% na resztę produktów.

Oferta dla właścicieli Złotej Karty BUDNEX zwanej dalej KARTĄ, wystawianej przez spółki Budnex.

Czas trwania 13.09.2024 – 01.12.2025

1. Postanowienia ogólne:
1.1 Nazwa promocji: -10% na sofy, narożniki, fotele i łóżka oraz 5% na resztę produktów. Oferta dla właścicieli Złotej Karty BUDNEX.
1.2 Organizatorem promocji jest RAMARO Radosław Jóźwiak spółka komandytowa z siedzibą w Kostrzynie, ul. Półwiejska 38, posługujące się numerem NIP 7772115876, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego – SĄD REJONOWY POZNAŃ – NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS 0000994624, („Organizator”).
2. Warunki korzystania z promocji:
2.1 Czas trwania promocji: 13.09.2024 – 01.12.2025.
2.2 Miejsce przeprowadzenia promocji – Sklepy stacjonarne RAMARO na terenie Rzeczpospolitej Polskiej („Showroom RAMARO”), sklep internetowy www.ramaro.pl oraz zakupy za pośrednictwem kontaktu e-mail: kontakt@ramaro.pl, lub telefonicznie, +48 787 091 182.
2.3 Z promocji może skorzystać osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
2.4 Promocja skierowana jest do klientów detalicznych i dotyczy zakupów towarów RAMARO w ilości przeciętnie kupowanej przez gospodarstwa domowe lub na potrzeby prowadzonej działalności. Promocja nie dotyczy zakupu towarów RAMARO w celach ich odsprzedaży.
2.5 Do skorzystania z promocji uprawnieni są wyłącznie właściciele Złotej Karty BUDNEX zwanej dalej KARTĄ, wystawianej przez spółki Budnex. Kartę BUDNEX należy okazać przed dokonaniem płatności w showroomach RAMARO. W przypadku zamówień internetowych, telefonicznych lub dokonywanych za pomocą kontaktu e-mail, warunkiem skorzystania z Promocji jest podanie kodu rabatowego otrzymanego wraz ze Złotą Kartą BUDNEX, przy zakupie lokalu mieszkalnego, lokalu użytkowego lub domu jednorodzinnego.
2.6 Promocja nie łączy się z innymi promocjami.
3. Szczegółowe warunki promocji:
3.1 Przy zakupie produktu z Załącznika nr 1 do Regulaminu Klient otrzyma na ten produkt rabat w wysokości 10% na sofy, narożniki, fotele i łóżka oraz 5% na resztę produktów. Lista produktów objętych promocją i wysokość rabatu dla kategorii produktów wskazane są w Załączniku nr 1 do Regulaminu.
3.2 Klient może skorzystać z promocji wielokrotnie, w okresie jej trwania.
3.3 Warunkiem skorzystania z promocji w sklepie stacjonarnym jest opłacenie Produktów wchodzących w promocję oraz okazanie doradcy Klienta Karty BUDNEX.
3.4 Warunkiem skorzystania z promocji przy zamówieniach internetowych, telefonicznych lub dokonywanych za pomocą kontaktu e-mail, warunkiem skorzystania z Promocji jest podanie kodu rabatowego, otrzymanego wraz ze Złotą Kartą BUDNEX, otrzymaną przy zakupie lokalu mieszkalnego, lokalu użytkowego lub domu jednorodzinnego, w trakcie zamówienia.
3.5 Zwrot Produktów zakupionych w ramach promocji oznacza jednocześnie rezygnację z udziału w promocji. Wartość zwrotu obliczana jest na podstawie cen jednostkowych widocznych na paragonie lub fakturze.
4. Inne postanowienia:
4.1 Przystąpienie do promocji jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się przez klienta z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacją.
4.2 Wszelkie reklamacje dotyczące promocji należy składać w terminie nieprzekraczającym 14 dni od dnia zakończenia obowiązywania promocji, za pomocą e-mail: kontakt@ramaro.pl lub bezpośrednio w Showroomie RAMARO w formie pisemnej.
4.3 Reklamacje będą rozpatrzone w terminie 14 dni.
4.4 Pisemna reklamacja powinna zawierać: dane kontaktowe z klientem tj. imię i nazwisko, adres, telefon oraz opis i powód reklamacji.
4.5 Firma RAMARO zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego Regulaminu w czasie obowiązywania promocji. Aktualny Regulamin promocji dostępny jest w Showroomie RAMARO oraz na stronie www.ramaro.pl. Do zmiany regulaminu wystarczy jego umieszczenie na stronie internetowej www.ramaro.pl.
4.6 Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą promocją będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
4.7 Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 13.09.2024.

Załącznik nr 1 – Lista kategorii produktów objętych promocją

Rabat -10%
1. Sofy: Rozkładane, Nierozkładane
2. Narożniki: Rozkładane, Nierozkładane
3. Fotele rozkładane i Fotele nierozkładane
4. Łóżka

Rabat -5%
1. Materace
2. Kołdry i poduszki
3. Krzesła
4. Hokery
5. Stoły
6. Stoliki kawowe
7. Stoliki pomocnicze
8. Konsole
9. Komody i szafki
10. Lampy: Ścienne, Stołowe, Podłogowe, Wiszące
11. Akcesoria: Poduszki, Poduszki dekoracyjne, Pufy, Dywany

Masz pytanie, na które odpowiedzi nie znalazłeś wśród wyżej wymienionych?

Napisz do nas lub zadzwoń – na pewno znajdziemy dobre rozwiązanie Twojej sytuacji:

Biuro obsługi klienta
Poniedziałek – piątek: 7:00 – 17:00,
Sobota: 10:00 – 14:00,

Zadzwoń: +48 787 091 182
Napisz: sklep@ramaro.pl